Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

luni, 28 mai 2012

ZUMBA MEGA PARTY - 3 iunie 2012



UPDATE 29.05.2012

Dragi prieteni,
Avem modificari in programul evenimentului anuntat mai jos. Din pacate, azi am fost anuntati ca nu mai putem folosi sala in intervalul orar anuntat pentru eveniment, asa ca am hotarat sa amanam petrecerea noastra pe luni 4 iunie, de la aceeasi ora, respectiv 17.00.
Ne cerem scuze pentru aceasta schimbare care, repet, nu a tinut de noi si sper ca cei care erati hotarat sa ne fiti alaturi sa o faceti, mai ales ca luni este sarbatoare legala si, deci, zi nelucratoare.
Va multumim pentru intelegere si va asteptam la zumba!
Diana








Dragi prieteni,

Avem vesti bune! Asa cum am scris intr-unul din mesajele anterioare, Asociatia Un copil pentru copii intentioneaza sa organizeze mai multe evenimente in cursul acestui an, toate in scopuri caritabile. Iar primul va avea loc in curand.
In data de 3 iunie 2012, intre orele 17.00-19.00, la Caminul Cultural din Peciu Nou, jud. Timis, copiii din comuna vor avea parte de o petrecere pe cinste: ZUMBA MEGA PARTY! Le pregatim doua ore de jocuri si dans, in scop caritabil. Desi intrarea va fi libera, toti participantii vor fi incurajati si rugati sa aduca cate un obiect/produs in stare buna, dar de care ei nu mai au nevoie: o jucarie, o carte, o hainuta, sau chiar alimente neperisabile. In acest fel speram sa adunam cat mai multe produse care apoi sa fie impartite unui numar de 8 familii nevoiase din zona, din care fac parte 25 de copii cu varste intre 6 luni si 15 ani, identificate de catre Serviciul Social al Primariei Peciu Nou, prin dna Rotaru Elena.
Din partea asociatiei vor participa toti cei 3 membrii, care vor fi ajutati de alti 6 voluntari. Vom face diverse activitati in care vor fi implicati toti copiii prezenti: pictura pe fata (5 lei), modelaj de baloane (intre 1 si 5 lei), jocuri interactive, tombola (5 lei) si, bineinteles, vom dansa ZUMBA! Si, ca sa ne racorim dupa atata dans si voie buna, vom servi socata si limonada tuturor celor prezenti! In plus, vom avea cate o surpriza dulce pentru fiecare copil din sala! Toti banii care se vor aduna in urma acestor activitati, vor fi donati alaturi de celelalte produse aduse de participanti.
Si, pentru ca in momentul de fata incercam sa adunam premii pentru tombola (pana acum s-au adunat: 3 torturi pe care le va presta subsemnata, un bon valoric pentru 2 pizza si 2 sucuri oferit de Pizzeria Rebecca din Timisoara, un bakugan oferit de Loredana Lungu, un ghiozdanel cu rechizite oferit de Izabela si parintii ei, doi cozonaci oferiti de Brutaria Goran din Peciu Nou, produse Nestle oferite de Mihaela si Diana) va lansez o invitatie si o rugaminte, in acelasi timp: va invit sa faceti un exercitiu in care sa va imaginati ce v-ar placea sa castigati daca ati participa la o tombola. Iar rugamintea este sa faceti un efort si sa ne donati acel produs. Ati putea face un copil fericit! In caz ca va lipseste imaginatia, va dau cateva exemple de posibile premii la care m-am gandit eu: cosuri cu fructe, cosuri cu alimente, jucarii, un ghiozdan cu rechizite, invitatii la teatrul de papusi, seturi pentru ingrijire personala (sapun, pasta de dinti, detergent etc.), ... Daca sunteti din Timisoara si doriti sa participati la completarea listei de premii pentru tombola, va rugam sa imi scrieti pe mail, sau sa ma contactati la nr. de telefon 0768232910. Cineva din partea asociatiei va veni sa ridice premiul direct de la Dumneavoastra. Daca sunteti din alta localitate, ne puteti trimite un colet pe adresa: Asociatia Un copil pentru copii, Peciu Nou, nr. 84C, jud. Timis, cod 307310.
In cazul in care nu ne puteti ajuta cu vreun premiu la tombola, dar aveti prin pod sau debara hainute sau jucarii vechi dar in stare buna, nu ezitati sa le donati unor copii care se vor bucura pentru ele! La fel, ne puteti contacta sau ni le puteti trimite conform indicatiilor de mai sus.
Va multumim pentru orice gest, oricat de mic. Si, daca locuiti in zona si aveti copii, va asteptam cu mare drag la petrecerea noastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu