Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

miercuri, 8 mai 2013

La multi ani, puiutul meu!

Acum patru ani, la ora 13 fix, venea pe lume Rares. Au fost cei mai frumosi si cei mai grei ani din viata mea. Am trait totul la cea mai mare intensitate, fiecare zi, ceas si minut; fiecare gangurit, fiecare hohot de ras sau de plans. Am invatat multe si am vazut multe. Au fost momente cand am picat in genunchi si am zis ca nu mai pot, dar a fost suficient sa ma uit la el ca sa ma ridic mai puternica decat inainte. Datorita lui au intrat in viata mea oameni pe care nu i-as fi cunoscut niciodata daca n-ar fi existat el. Oameni carora le sunt recunoscatoare. Datorita lui m-am apropiat de Dumnezeu si am invatat sa iert, am invatat sa accept ca viata nu e mereu asa cum imi doresc si ca depinde doar de mine sa o traiesc asa cum trebuie, bucurandu-ma de fiecare moment, bucurandu-ma de lucrurile marunte din jur, dar atat de insemnate. Si cel mai important, datorita lui Rares am invatat sa fiu un om mai bun decat am crezut vreodata ca pot fi. Multumesc puiul meu frumos. Nu pot sa cuprind in cuvinte iubirea pe care o simt cand ma gandesc la tine. Ma rog azi si mereu, in fiecare secunda, sa vina ziua in care sa fii bine, sa poti intelege tot ce scriu despre tine, pentru tine si prin tine. La multi ani, puiutul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu