Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

vineri, 29 ianuarie 2010

Pe ultima suta de metri

Tocmai am primit confirmarea din partea Prof. Bettag cu privire la data la care va trebui sa ne prezentam in Germania pentru internare, adica 8 februarie. Adica peste doar 10 zile!
Am emotii asa de mari, va rog sa va ganditi la noi, sa va rugati pentru puiutul nostru. Si desi emotiile ma coplesesc, am incredere in Dumnezeu, si stiu ca va fi bine. Si ne vom gasi in sfarsit linistea de care avem atata nevoie.
Va multumesc inca o data tuturor care ati facut ca plecarea noastra in Germania sa fie posibila, poate am mai spus-o si cu siguranta o voi repeta mereu: voi cunoscuti si necunoscuti, ati fost cei care ne-ati intins o mana de ajutor cand ne-a fost mai greu si veti ramane aproape de inima noastra.
Suntem pe ultima suta de metri... si vom fi invingatori!

4 comentarii:

  1. Dia draga,ma bucur din suflet si traiesc emotiile alaturi de voi.Sa va ajute DUMNEZEU sa se termine totul cu bine si Rares sa creasca sanatos si puternic.Asteptam cu totii doar vesti bune si ne rugam pt.voi.
    Va pup,Cerasela

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru tot. cu cat ne apropiem de ziua plecarii mi-e tot mai greu. stiu ca va fi bine, doar ca emotiile sunt greu de stapanit.
    o sa va tinem la curent cu tot.
    si noi te pupam

    RăspundețiȘtergere
  3. v-am spus doamna cand scriam despre rares in cadrul proiectului copiii marii ca o sa va ajute dummezeu. sa va mandriti cu rares ca el are de ce sa se mandreasca cu voi, prin ceea ce ati facut cu raul

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e, ne-a ajutat Dumnezeu si acum Rares este pe drumul cel bun, vedem rezultatele operatiei cu fiecare zi ce trece. cu rabdare, cu incredere si multa putere totul este posibil.

    RăspundețiȘtergere