Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 26 ianuarie 2010

Raul - vesti bune!

Am primit in seara asta o veste foarte bune pe care trebuie sa v-o impartasesc si voua.
Astazi parintii lui Raul au ridicat formularul E112 de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Timis, le-a fost aprobata plecarea in Germania pentru tratament, investigatii, operatie sau ce va mai fi nevoie sa faca dr Sandica.
Ma bucur foarte tare pentru ei, ma bucur foarte tare pentru Raul si am un sentiment bun, pozitiv, in legatura cu acest copilas. Asa cum am si legat de Rares, micutul meu drag. Poate firea mea optimista e "de vina" :). Si faptul ca nu-mi place sa ma dau batuta.
De-acum mai e doar un hop: sa reuseasca sa mai stranga ceva banuti pentru drum si cele necesare, avand in vedere ca vor sta in Germania 4 saptamani. De fapt, de drum ne vom ingriji noi, le vom plati noi biletele de avion dus-intors, dar ne bazam pe donatiile dvs. pentru celelalte cheltuieli pe care le vor avea. Nu pot sa-mi dau seama de cati bani vor avea de cheltuiala, din pacate nu au reusit sa adune foarte mult (deocamdata s-au adunat in jur de 250 euro si 2700 ron, din care o parte au fost cheltuiti pentru drumul la Tg Mures si pentru pasaportul lui Raul), asa ca va rog pe toti cei care puteti sa-i ajutati in conturile deschise cu cat de putin (gasiti conturile la sectiunea "aici gasiti povestea lui Raul").

In alta ordine de idei, strecor si o mica veste despre noi si Rares, asteptam confirmare din partea prof. Bettag pentru a ne prezenta la clinica din Trier-Germania pe data de 8 februarie. Am emotii mari, tot mai mari cu cat ne apropiem, si ma rog sa fi facut alegerea cea mai buna pentru copilasul nostru. Dar, asa cum ma stiti, ma incurajez singura si stiu ca o sa fie totul bine, trebuie sa fie bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu