Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

duminică, 8 mai 2011

Am implinit 2 anisori!

Dragi prieteni,
Astazi, chiar daca suntem departe de casa si de tati, l-am sarbatorit pe Rares asa cum se cuvine, cu tort si lumanarica, cantandu-i "La multi ani".
Nu-mi vine sa cred ca au trecut deja 2 ani de cand Rares a venit pe lume. Parca ieri il tineam in brate pentru prima data. Au trecut 2 ani plini de momente grele, dar si momente frumoase. Pentru ca, cu adevarat, a fost si este cea mai frumoasa perioada din viata noastra... si asta pentru ca il avem pe Rares langa noi. Este greu, dar Dumnezeu ne da putere si ne ajuta sa tinem capul sus, sa ne bucuram de toate momentele frumoase, sa traim din plin toate lucrurile pe care Rares le face, oricat de marunte ar fi ele. Orice parinte se bucura atunci cand copilul sau spune primul cuvant sau face primul pas, dar pentru noi bucuria este de zeci de ori mai mare... oare cati parinti au plans cand copilul lor a reusit sa tina cu manuta lui un pufulete si sa-l manance singur? Sau cand plangand in hohote in timpul terapiilor striga in gura mare "mama"? Pentru astfel de momente viata noastra e frumoasa si plina de cand il avem pe Rares langa noi.
Azi e ziua noastra speciala, cand nimic altceva nu mai conteaza. Nici ce e rau, nici ce e urat, nici ca afara e frig si nici ca suntem asa departe de casa. Si, pentru ca voi, prietenii nostri dragi ne-ati fost alaturi de la inceput, vreau sa impartasim cu voi aceste momente frumoase. Asa ca bucurati-va alaturi de noi privind aceasta minunatie de copil... Va pupam.






Rares incepe sedinta foto...












Rares traieste momentul
















Rares cantand si el "laaaaa muuulti ani"











Rares si mami, pozand din plin














Rares si mami, pozand in continuare...











Ne prostim si noi :)













Rares, admirand tortul facut de mami














Rares si David, prietenul de terapie













Rares savurand din tort :)











Rares, sarbatorit si la Centrul de Medicina Hiperbara din Constanta, impreuna cu dna dr care are grija de el in barocamera











Rares si David, dupa terapie, flamanzi si pregatiti de plecare spre casa, pentru a continua petrecerea











Dupa atata cantat si plans, merit si eu putina odihna... noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu