Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 24 aprilie 2012

Punct. Si de la capat.

Din pacate, desi ne este greu sa lasam trecutul in urma, uneori trebuie sa punem punct. Apar in viata momente cand trebuie sa o luam de la capat: o relatie, un loc de munca, un proiect sau chiar o mancare uitata pe foc care trebuie facuta din nou.
Aceasta postare nu este despre Rares, este despre sperantele mele intr-un viitor mai bun, mai luminos. Azi am luat-o de la capat la un nou loc de munca dupa aproape 7 ani petrecuti alaturi de colectivul Euroholding. Desi au fost multe momentele in care eram nemultumita sau nu-mi convenea cate ceva (oare cine se poate lauda cu serviciul perfect?) am avut multi colegi in adevaratul sens al cuvantului. Dintre care unii au devenit si vor ramane prieteni. Multumesc tuturor celor care mi-au fost aproape in momentele grele prin care am trecut, indiferent ca mai sunt angajati sau nu in cadrul grupului. Nu am sa nominalizez pe nimeni tocmai pentru ca sunt multi si n-as vrea sa omit pe cineva. Va multumesc.
Si pentru ca un ultima perioada am simtit foarte des ca toata greutatea lumii apasa pe umerii mei si ca Dumnezeu ma incearca mai mult decat mi-as dori eu, nu pot sa spun decat atat: ma rog si imi doresc din tot sufletul sa simt ca soarele a rasarit si pe strada mea!


2 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am lasat un mesaj si direct pe blog, dar las unul si aici. Am pus deja un banner pe pagina noastra, asa cum se poate vedea si cat de curand am sa fac si o postare despre mama voastra. Ma rog sa reusiti sa adunati banii in timp util si nu pot decat sa va spun ca trebuie sa aveti rabdare, credinta si multa putere. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere