Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 17 noiembrie 2009

Campanie umanitara pentru Rares

Dupa ultimul control facut in 19.10.2009 la Spitalul Bagdasar Arseni din Bucuresti, sectia Neurochirurgie, m-am intors acasa hotarata sa fac ceva ca sa reusim sa-l operam pe Rares in strainatate.
Intrasem in legatura cu Dr. Beltrame Antonella din Treviso-Italia prin intermediul Dlui Luca Serena - Administratorul grupului Euroholding, firma la care eram angajata inainte sa nasc, la aproape 4 saptamani dupa ce aflasem de problemele lui Rares. Dna Dr Beltrame a fost cea care a dus CD-ul cu primul RMN colegilor sai din Treviso, un radiolog si un neurochirurg. Asta se intampla in luna iunie. Atunci m-am intalnit cu dansa de 2 ori si a fost singurul medic care si-a rupt de fiecare data mai mult de o ora din timpul personal ca sa imi explice ce inseamna problemele lui Rares. Mi-a explicat inclusiv cum este format creierul, si de ce raspunde fiecare parte. Si ce presupune localizarea chistului in zona respectiva, ce presupune operatia, ce se poate intampla cand Rares creste in cazul in care nu il operam. Mi-a explicat multe lucruri. Inca tinem legatura pe mail si periodic ii trimit vesti despre evolutia lui Rares. Tot atunci am vorbit si despre costul operatiei. La vremea respectiva imi spunea ca ar putea fi in jur de 10.000 euro. Am solicitat eliberarea unui document oficial din partea spitalului cu privire la costurile operatiei si serviciilor conexe. Saptamana trecuta am primit un mesaj din partea dnei doctor in care imi spune ca in functie de zilele de spitalizare operatie poate ajunge la 12.000-15.000 euro, si ca ar fi nevoie in prima faza de un drum pentru analize si investigatii pre-operatorii, care nu ne-ar costa nimic. De fapt ar trebui sa suportam doar costul transportului si cazarii.
La sugestia neurologului care il urmareste pe Rares incercam sa obtinem un deviz din partea unei clinici din Germania, am informatii neconfirmate precum ca pretul ar fi mai mic aici. Deocamdata le-am scris si astept raspunsul lor.
Pentru a putea sustine financiar toate aceste cheltuieli am hotarat sa organizam o campanie de adunare de fonduri.
Primul pas a fost sa le trimit o solicitare operatorilor de telefonie mobila pentru alocarea unui numar de SMS pentru donatii. Raspunsul a venit, dar a fost descurajator. Printre multimea de conditii cele mai dificile erau: intocmirea unui plan prin care sa demonstram ca numarul de SMS va fi mediatizat la scara larga pe toate canalele media cunoscute si gasirea unei fundatii prin intermediul careia sa se semneze contractul cu operatorii de telefonie mobila si prin conturile carora sa se transfere banii obtinuti in urma campaniei. Hai ca fundatia cumva-cumva o putem gasi, dar sa convingem televiziunile, radiourile si publicatiile sa ne publice numarul de SMS fara sa sustinem financiar toata aceasta campanie publicitara chiar ca e o provocare. Dar nu mi-am pierdut speranta.
Asa ca a inceput cautarea: site-uri, adrese de mail, numere de telefon, televiziuni, radiouri, publicatii. Le-am scris multora. Poate intr-o zi o sa public lista tuturor la care am apelat. Am scris si catorva fundatii, cele carora le-am putut afla datele de contact de pe Internet. Le-am scris tuturor o scrisoare lunga in care am incercat sa justific solicitarea noastra, in care am incercat sa fac cat mai auzit strigatul nostru de ajutor.
Deocamdata am primit raspuns si le multumesc:
-Biroul de relatii cu publicul al TVR, care ma anunta ca au directionat mesajul catre emisiunea O data in viata si Directia de stiri
-Andreea Dogariu - Administrator InformMedia SRL
-AnaMaria Gombos - Organizatia EMMA Bucuresti
-Isabela Iscru - Redactor Din inima pentru copii CLICK
-Nicolae Toma - Ziarist Actualitatea
De asemenea, plecand de la ideea ca in general oamenii simpli sunt cei care iti intind o mana de ajutor atunci cand ai nevoie, am apelat la regiile autonome de transport din marile orase din tara, si la mai multe firme de transport pentru a posta in mijloacele de transport in comun / autobuze / tramvaie / microbuze / autocare afise cu solicitarea noastra de donatii. Din pacate inca nu a percutat nimeni.
Voi insista in continuare pe langa televiziuni, radiouri, publicatii, fundatii, firme de stat si firme private, astfel incat sa pot face cat mai cunoscut cazul nostru, pentru ca in final sa reusim sa-l facem bine pe Rares.
Maine voi merge si la banca pentru a deschide un cont. Il voi publica pe blog imediat ce va fi deschis.
Mi-ar pare bine daca as primi sfaturi de la alte persoane care au trecut prin astfel de situatii, care au organizat si au reusit sa adune fondurile necesare unor operatii, sau care doar cunosc si ma pot pune in legatura cu fundatii ce sustin astfel de cazuri.
Adresa de contact: pdragoslava@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu