Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

joi, 26 noiembrie 2009

Raspuns din Germania

Azi am primit raspunsul din partea clinicii din Germania (www.bk-trier.de). Ne-a raspuns chiar neurochirurgul pe care ni-l recomandase dr. Bacos. Se pare ca operatia costa mai mult decat ne asteptam noi, pretul estimat ajunge la 15.000 euro, dar ne-a solicitat RMN-ul pentru a-si face o idee mai exacta despre problema. Vom trimite chiar CD-ul, din cate am inteles in 7 zile ajunge in Germania, si sper ca in maxim 2 saptamani sa avem o concluzie clara si un deviz oficial.
Nu ne dam batuti. Suntem inca pe baricade.

In afara de asta, tin in mod special sa le multumesc colegilor mei de la grupul de firme Euroholding. Si fostilor colegi de la aceeasi firma, care au plecat de mai mult sau mai putin timp, dar care au auzit prin ce trec si au inceput de ieri sa ma caute.
Va multumim ca ne sunteti aproape, in momente de genul acesta ajuta mult si o simpla vorba, un gand bun sau o incurajare, fie ca vine de la administrator sau de la portar. Mi-a fost greu si poate va fi si mai greu de-acum incolo, dar in acelasi timp e usor pentru ca multi sunt alaturi de noi.

SPERANTA e cu noi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu