Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

luni, 28 decembrie 2009

Atunci cand din durerea unuia se naste fericirea altuia... sau cand durerea intelege durerea

Cum ar trebui sa ne simtim atunci? Cum ar trebui sa reactionam atunci? Ce ar fi mai potrivit sa spunem atunci? Sau sa facem atunci?
Atunci cand din durerea unuia se naste fericirea altuia ... sau cand durerea intelege durerea.
Azi s-a intamplat ceva.
Ceva ce poate lasa pe oricine fara cuvinte. Doua persoane care nu ne cunosc au contribuit decisiv la campania noastra de adunare de fonduri pentru operatia lui Rares. Doua femei. Doua doamne. Doi OAMENI.
Prin aceste donatii, care au fost facute astazi, am depasit cu mult suma necesara interventiei, adica 15.000 euro, conform devizului primit de la Prof. Dr. Martin Bettag din Trier. Una din donatii mi-a fost anuntata telefonic, cealalta a fost o totala supriza.
Nu conteaza sumele. De fapt, conteaza pentru noi, caci prin asta vom reusi sa facem ceea ce trebuie pentru ca Rares sa fie un copil sanatos. Dar nu conteaza pentru voi, cei care poate mai cititi din cand in cand postarile mele.
Si de aceea am sa mai spun doar atat:
-multumim Ruxandra Calinoiu din Sibiu, verisoara lui Constantin Botezatu zis si Coco, stins din viata la doar 23 de ani (www.constantin-botezatu.net), Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul in pace!
-multumim Codruta Sangeorzan din Florida, Statele Unite ale Americii, mama lui Alexander nascut in 21 mai 2009, si programat pentru un transplant de ficat pe 04 ianuarie 2010 (www.alexlivertransplant.weebly.com), Multa sanatate Alex si mult curaj si putere mami si tati! totul va fi bine, va tinem pumnii!
MULTUMIM DRAGI VERISOARA SI MAMA, VA MULTUMIM DIN SUFLET!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu