Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 15 decembrie 2009

Ramona draga, LA MULTI ANI!


Astazi e ziua ta,
Zi frumoasa ca tine...
Draga noastra Ramona, prietena mea de-o viata, iti multumesc ca esti alaturi de noi, iti multumesc ca ne iubesti neconditionat, iti multumesc ca esti asa cum stii tu sa fi, iti multumesc ca ma suporti cu toate toanele mele, iti multumesc ca plangi cu mine, iti multumesc ca razi cu mine, iti multumesc...
Te iubim si azi de ziua ta, dar si in toate zilele ce vor veni de maine incolo, iti dorim:
sanatate
multe bucurii
implinire
liniste
fericire
si un PUIUT MIC, ca stim cat iti doresti...
Dumnezeu sa aiba grija de tine si de Victor, ne rugam sa va dea tot ce e mai bun pe lumea asta.
Rares, Diana si Adi

Un comentariu:

  1. In momentul in care mi-ai spus sa ma uit pe blog am stiut...
    Dia iti multumesc pentru toate gandurile frumoase.
    Va iubim si vom fi mereu alaturi de voi.
    Ramona, Sanda si Victor.

    RăspundețiȘtergere