Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Raul

Revin cu cateva noutati legate de cazul lui Raul, baietelul vecinilor nostri de care va povesteam cu cateva zile in urma.
Cautand pe Internet mai multe informatii despre tetralogia fallot, boala cu care s-a nascut Raul, am dat peste un site www.malformatiicardiace.ro (creat de Nicoleta Serban, matusa unui copilas nascut cu o malformatie cardiaca, in dorinta de a ajuta si alte persoane care se confrunta cu probleme similare - FOARTE UTIL, ACCESATI DACA AVETI NEVOIE). Am citit toate mesajele de pe forum, incepand cu primul postat pe 1 septembrie 2008 si pana in prezent, si asa am aflat de un medic roman, director intr-un centru de chirurgie cardiaca pentru copii din Germania:
Clinica din Bad Oeynhausen
Dr.med. Eugen Sandica
Direktor des Departments für die Chirurgie angeborener Herzfehler
Zentrum für Angeborene Herzfehler
Herz- und Diabeteszentrum NRW
Ruhr-Universität Bochum
Georgstraße 11
D-32545 Bad Oeynhausen
Telefon: 00 49 5731 97 3618
Email: esandica@hdz-nrw.de

Dupa ce am vorbit cu mama lui Raul despre posibilitatea de a-i cere parerea acestui medic, i-am scris drului Sandica si in doar 3 zile am primit raspunsul dansului.
Raul este programat pentru investigatii complexe la clinica din Bad Oeynhausen pentru data de 4 ianuarie 2010!!! Perioada estimata de dl dr pentru sederea in Germania este de 4 saptamani. Iar clinica accepta formularul E112. In plus, in cazul in care parintii merg cu avionul pana la Dortmund, dl dr Sandica le asigura transportul cu o masina (la venire si plecare) pana la clinica, iar cazarea pentru parinti este gratuita in hotelul spitalului. Practic, parintii lui Raul vor suporta doar costul transportului si al mancarii, cu conditia de a obtine in timp util formularul E112.
Va fi greu, dar nu imposibil. Din cate am citit, totul sta in mana medicului care intocmeste raportul medical necesar pentru dosarul care se depune la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate. Deci important e sa gaseasca un medic care sa doreasca sa-i ajute. Sigur se poate. E nevoie doar de multa putere si perseverenta din partea parintilor lui Raul.
In afara de asta, prin intermediul mesajului postat zilele trecute despre Raul, am primit un mail de la Cristian Branescu - multumesc inca o data pe aceasta cale - care ne da multe informatii despre posibilitatea de a rezolva si problemele urologice pe care copilul le are, la Spitalul de copii din Pecs-Ungaria. Toate informatiile au ajuns la parintii lui Raul, dar in acest moment prioritara este rezolvarea problemelor cardiace care din pacate ii pun viata in pericol micutului.
Pe rand, se vor rezolva toate. Avem incredere ca va fi asa.

2 comentarii:

  1. Am auzit de medicul Eugen Sandica. Este roman, un medic roman care a propus statului roman ca pe baza unui acord intre statul roman si clinica din Germania unde dumnealui profeseaza, copiii ajunsi acolo, sa fie operati gratuit. Nu s-a obtinut acest acord. De ce? Nu stiu. La noi la Organizatia E.M.M.A. un copil bolnavior la inimioara a ajuns pe mana domnului doctor, din pacate mult prea tarziu pentru copil. Emmanuel a ramas doar in inimile noastre... Emma, fetita Biancai Brad suferea de aceeasi Tetralogie Fallot. :-( Din cate stiu eu, si din ce am citit Tetralogia Fallot este o malformatie care se poate corecta prin operatie. Ce presupune viata traita cu o astfel de malformatie, este greu de spus, depinde de gravitatea bolii. Vreau sa cred ca Raul va fi unul din cazurile fericite! Mult succes parintilor pentru obtinerea formularului. Sfatul meu: sa-si inainteze un dosar si la Ministerul Sanatatii. Stiu vreo 3 cazuri care s-au rezolvat in ultimele doua luni, cu bani de la Ministerul Sanatatii.
    Va pup, Diana si Raresel! Hai, inca putin si plecati! :-)))
    Ana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ani,
    Ma bucur ca esti alaturi de noi. Rares si Raul au nevoie de tot suportul. Cu ajutorul unor oameni ca tine vom reusi. Poate eu am fost motorul, dar tu ai fost combustibilul... Si iti voi fi recunoscatoare mereu pentru asta.
    Diana
    PS Avem calculator acasa!!! De o saptamana si ceva :) Prietena mea Ramona e "de vina" pentru asta, ni l-a dat cu imprumut cateva luni pe al ei, stia cat de mult ne foloseste in perioada asta!

    RăspundețiȘtergere